Search This Blog

Primul CONCURS organizat pe blogul: http://aleksa-littlethings.blogspot.ro

Este pentru prima data cand organizez vreun concurs:).Sper sa participe cat mai multa lume!
In ce consta concursul: toate fetele care au cumparat cel putin o data,de pe acest blog,vreau sa imi trimita o poza pe : aleksa3g@yahoo.com,care sa contina o poza cu o tinuta,in care ati combinat si produsul respectiv,achizitionat de pe acest blog.Vreau sa vad si ideile voastre in materie de"tinute":).Stiu ca multe din voi aveti idei mult mai bune decat ale mele!:)
Concusul incepe astazi si se va incheia pe data de 31 august 2012.
Concursul se va prelungi pana pe data de 7 septembrie 2012,pt ca nu s-au inscris decat cateva participante!Mult succes si sper sa se inscrie cat mai multe fete!Va pup,cu drag!
Cea care,dupa parerea mea,va avea cea mai reusita tinuta,va castiga.
Premiul consta intr-o tinuta completa,la alegere,de pe blogul meu!
Pentru ca imi plac ideile voastre,am hotarat sa premiez si locul 2 si 3.:)Premiul acestor 2 locuri,consta in alegerea unui produs de pe blog!
*Sunt cateva produse deja rezervate,pana astazi,22 august 2012,care nu pot participa la concurs.Aceste sunt:
-Pantofi Jante confectionati din piele sintetica si piele naturala.Talpa este din plastic.Marimea 7(masoara 24,5 cm)
- Pantaloni Mariella Burani,confectionati din bumbac 97% si 3% elasten.Model conic.Made in Italy.Marimea M
-Jeans indigo,Ralph Lauren.Model usor conic.Marimea 26
-Rochie E-vie,confectionata din poliester.Prezinta dublura pe interior.Materialul este unul foarte fluid,vaporos.Manecile sunt largi,terminate cu volanase,la fel ca si partea de jos a rochiei.Culoarea ruginei(color rust).Made in India.Este noua,fara eticheta.Marimea 38
-Cerceii D&G;acestia nu-mi apartin.
+Produsele care nu-mi apartin!!
Mult succes si astept cu nerabdare ideile voastre!
Cu drag,Aleksa